2013年12月4日星期三

http://www.mysteriousplanet.net/mybolg.php Ray Ban mzcq

Utanför finns kvinnliga studenter vill komma in, se ugg skor på insidan, är rädda för att komma samman för att sluta titta inåt vid dörren. ugg rea Oerhört konstig anledning eller annan ugg rea ugg rea träffat så rädd? Snabbt ta av dig byxorna, saker att göra, och gick tillbaka till klassrummet. Bara sitta ner, har en manlig elev kom och sa : Shen stilig, berättade läraren dig att gå till sitt kontor. ugg rea Q : ugg rea lärare berättade vad göra? Den manliga elev sa : du vet inte att titta på det ? ugg rea Snabbt gå till kontoret, ta parti för den ena sidan tänker: ugg rea bra inte några misstag, kommer läraren att finna ugg rea Vad ?

Dörr en manlig lärare tog tag i mig och sa : dörr att skrika rapport, gjorde Ray Ban läraren inte lära dig ? Jag lyssnar på hans ord, skrek : rapport. Manlig lärare bara låta mig gå. Det finns flera rader i en tabell på kontoret, sitter inne i ett dussin lärare, manliga och kvinnliga, gamla och unga. Jag var rädd för att vara en en efter en för att se, se ugg australia lärare, plötsligt på nordvästra hörnet av en kvinnlig lärare sa : Shen stilig, du, jag är här. Jag såg precis ugg rea lärare, snabbt gick fram och frågade : lärare, du mig något ?

Jag sa : gå inte på det. Läraren sa : inte ärlig. Kvinnliga studenter har kommit i hemlighet berättat för mig att du röra i damrummet, är det verkligen sant ? Vilket hus är fullt av lärare, lyssna på det här, gör ingen inte skratta, jag skäms ihjäl. Bredvid en ung manlig lärare tummen spetsade, Chan sade : Unge man, bra, lovande framtid ! ugg rea Läraren lyssnade, rodnade och skrek : duh, vad är du kastar tjänare, en dålig exempel på en god elev i min klass. Den manliga läraren log och sa : Du ser den här killen teckentabell, i framtiden kommer att bli en verkligt stora män, på ugg rea klass, verkligen Mingzhuantou änden av den begravda talang.

相关的主题文章:

没有评论:

发表评论